Çağrı mərkəzinin operatoru tələb olunur

157 gün qalıb

Apply Now

Çağrı mərkəzinin operatoru tələb olunur

157 gün qalıb

Apply Now

Təsvir

  • Nə vaxt yerləşdirilib

    Dekabr 18, 2024

  • Müraciət üçün son gün

    December 18, 2024

  • Şəhər

    Bakı

  • Əmək haqqı

    Razılaşma

  • İş təcrübəsi

    1-3 il

  • Cins

    Xanım

5/5 - (5 səs)

Xalq Sığorta-dan vakansiya: Çağrı mərkəzinin operatoru tələb olunur

Vəzifə öhdəlikləri:
– Çağrı Mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması, qeydiyyata alınması və yönləndirilməsi;
– Sığorta olunmuş şəxslərə sığorta proqramına dair məsləhət xidmətinin göstərilməsi;
– Sığorta hadisələri ilə bağlı müraciətlərin müvafiq aidiyyati şöbələrə yönləndirilməsi;
– Müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək və hər zaman maksimum müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
– Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət və geri dönüş zənglərin edilməsi.

Namizədlərə tələblər:
– Ali təhsil;
– Sığorta sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
– Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
– Yüksək nitq mədəniyyəti, səlis danışıq;
– Fikrini dəqiq və lokanik ifadə etmə bacarığı;
– Stressə davamlı;
– Səbrli və təmkinli olmalı;
– Κomandada işləmək bacarığı;
– Məsuliyyətli.
– Kompyuter bilikləri: Microsoft Word-yaxşı, Microsoft Excel-orta;
– Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla; rus dili-əla; ingilis dili-arzuolunandır.

Əmək haqqı:
– Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq
– AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat

Müraciət üçün:
– Bu vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-rezümelərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” qeyd edərək hr@xalqsigorta.az e-poçt ünvanına əlavə edib göndərmələri xahiş olunur.
– DİQQƏT: yalnız qeyd olunmuş ünvanına göndərilən müraciətlərə baxılacaq – zəng üzərindən sorğular qəbul olunmur

 

guest
0 Comments
Köhnə
Yeni Ən çox səs verilən
Inline Feedbacks
View all comments
Call employer